Aktuelnosti > Prezentovano istraživanje zadovoljstva gostiju u budvanskim restoranima
13.06.2014.
Pod vođstvom svojih profesora i saradnika, studenti Fakulteta za biznis i turizam Budva obavili su na teritoriji Opštine Budva terensko istraživanje zadovoljstva gostiju restoranskom uslugom.
Istraživanje je rađeno u okviru grupe marketinških predmeta, s ciljem da studenti na naučnoj osnovi percipiraju konkretne probleme iz oblasti restoraterstva. Rezultat teorijskih postavki i istraživanja na terenu je studija pod nazivom “Istraživanje zadovoljstva gostiju restoranskom uslugom na teritoriji Opštine Budva”.
U prostorijama amfiteatra Fakulteta za biznis i turizam Budva u zgradi “Akademija znanja” studenti Fakulteta su studiju svečano uručili predsjedniku udruženja restoratera Budve Vidu Markićeviću. U ime Fakulteta gostima se obratila prodekan doc. dr Ana Tripković Marković, a u ime svojih kolega student Stefan Đurović prikazao je najznačajnije rezultate i prezentovao studiju.Gdinu Vidu Markićeviću studiju su predale mr Iva Bulatović, saradnik na Fakultetu i Anđela Knežević, student.
Svečanosti su prisustvovali predstavnici kompanije "Montenegro Stars", izvršni Direktor Milan Vuković i mr Milena Raičković rukovodilac kadrovske službe i sekretar Crnogorskog turističkog udruženja, direktor Akademije znanja mr Miško Rađenović, vlasnik restorana "Mocart" Milan Vučković, dekan fakulteta prof. dr Rade Ratković, predsjednik Upravnog odbora fakulteta prof. dr Ivo Armenko, profesori i saradnici fakulteta, studenti fakulteta i druge zvanice.
Istraživanje restoranskih usluga pokazalo da su gosti u velikoj mjeri zadovoljni ovom djelatnošću, te je sektor restoratera Opštine Budva dobio visoku opštu prosječnu ocjenu. Na prvom mestu, najveću prosječnu ocjenu dobili su ljudski resursi u sektoru restorana – u okviru kojih je ljubaznost osoblja ocijenjena sa čak 4,33, dok je ocjena brzine usluge nešto niža – 3,82. Na drugom mjestu gosti su iskazali pozitivno mišljenje o prostornim uslovima restorana, ocijenivši iznad prosječnog ambijent i udobnost (4,33), hranu (4,05) i čistoću (4,04). U okviru ove kategorije jedino je higijena toaleta pokazala nešto niže rezultate (3,57). Raznovrsnosti jela i pića, kao i kategorija cijena dobile su najmanju prosječnu ocjenu zadovoljstva (3,4).
Prezentaciju možete pogledati na linku:
http://www.akademijaznanja.me/fajlovi/p18qa6jo6q1jra4037vo1qbeh7o1.pdf
Žrtava fašizma 56
Obilaznica
85310 Budva
Kontakti:
akademijaznanjabd@gmail.com
+382 67 615 050
+382 67 073 457
Izvršni direktor
Valentina Dabović
az.valentina.dabovic@gmail.com
Savjetnik za odnose s javnošću i marketing
Sandra Radulović
az.sandra.radulovic@gmail.com
Administrator
Branka Radača
az.branka.radaca@gmail.com